Sunday, December 09, 2007

hello!

it's like 3:08AM now. and as usual, i'm not sleeping.
and i'm not studying. i don't know what i'm doing. \:

RAWR.

damn sad. my computer cannot type chinese currently! ]:
walau. i need to type chinese badly lahhhhhhhhh. ]:

anyway, song intro. :D
it's 蔡健雅's 当你离开的时候.
i like her songs. woohoo! nicenice. her new album's nice too. [:




我只能低着头发呆
让回忆渗透脑袋
渐渐变空白

我把它当做个意外
但内心还想不开
因为我明白
其实你都还在

我想起了你给我的感动
想起我们之间的温柔
我想起了我们第一次牵手
我闭上眼
想起当时你许下的承诺
把你整个心都叫给我
然而到后来我什么都没有
当你离开的时候

我可以当作已释怀
他对我也算关怀他看不出来

我知道这样不应该
在他身上找依赖
算不算是种出卖
因为你一直在

我想起了你给我的感动
想起我们之间的温柔
我想起了我们第一次牵手
我闭上眼
想起当时你许下的承诺
把你整个心都叫给我
然而到后来我什么都没有
当你离开的时候

我想起了你给我的感动
想起我们之间的温柔
我想起了我们第一次牵手
我闭上眼
想起当时你许下的承诺
把你整个心都叫给我
然而到后来我什么都没有

越是没用力 越是心痛

我想起了你给我的感动
想起我们之间的温柔
我想起了我们第一次牵手
我闭上眼
想起当时你许下的承诺
把你整个心都交给我
然而到后来我什么都没有
当你离开的时候



i think i'm really going to die for mid-sem test. ]:
i've got alot to study, yet i haven't start yet. and right, got alot of things i don't understand.
die already lor, grace, good job.
see lah, never go for lectures and never pay attention during tutorials.
okay, wait. that only applies to macroeconomics and retail accounting 2. HAHAHA, BOO GRACE!
]:

even though business statistics is still... okay, but not exactly okay.
and principles of retail managment? is only half a bucket of water.
what's that? you go figure out yourself. :D
or you can ask me lah. if you want.

booboo. i'm half reading macro now. but it's not getting into my head. ]:
unemployment? economic growth? expenditure = revenue is balanced budget?
walau. cheem. ]:

anyway, IF YOU GOT PICTURES OF ME & YOU, OR IF GOT ME INSIDE, SEND ME OKAY. :D
i lost all my photos. ]:
damn sad.

okay. shall go try to suck all the information into my brain.
let's take it as supper for brain. [:

byebye.
[:

No comments:

I'M BLOGGING \O/////////////// ...no. just to let anyone who still even passes by this blog to know, i moved. Click. may or may not add ...