Thursday, August 30, 2007



敦煌古墓的沙粒
带着我们的际遇
我从半路看回去
这秦关漫漫好蜿踞
梦想穿过了西域
包含了多少的缠意
爱情像一本游记
我会找寻它的密语
看..月牙湾下的泪光
在丝路之上被遗忘
是谁的心啊 孤单的留下
他还好吗 我多想爱他
那永恒的泪 那一句话
也许可能蒸发
是谁的爱啊 又为谁降下
轻声呼唤 就让我融化
那一滴雨水 演化成我翅膀
向着我爱的人追吧
梦想穿过了西域
包含了多少的缠意
爱情像一本游记
我会找寻它的密语
看..月牙湾下的泪光
在丝路之上被遗忘
是谁的心啊 孤单的留下
他还好吗 我多想爱他
那永恒的泪 那一句话
也许可能蒸发
是谁的爱啊 又为谁降下
轻声呼唤 就让我融化
那一滴雨水 演化成我翅膀
向着我爱的人追吧
是谁的心啊孤单的留下
他还好吗我多想爱他
那永恒的泪那一句话
也许可能蒸发
是谁的爱啊又为谁降下
轻声呼唤就让我融化
那一滴雨水演化成我翅膀
向着我爱的人追吧


F.I.R's new song. [:
very nice. i'm addicted to it.
but it's super hard to sing! ohmyfreakingwhitebarbequedmehmeh!
haha.

CSA sucks.
there's so much to study! and i don't know when to end, how to start. \:
diediedie.

i feel like giving up, which is really bad. ]:
Grace ah Grace, buck up lah.
& damn Calvin. he's killing my ears with his horrible singing. HAHAHA.
walau. wrong timing.

okay, shall go studying while enjoying song. :D
byebye!
:D

No comments:

I'M BLOGGING \O/////////////// ...no. just to let anyone who still even passes by this blog to know, i moved. Click. may or may not add ...