Friday, September 07, 2007

hello.
today is boring friday. \:

did nothing at all!
zz.

went to my ahma house in the late afternoon. HAHA!
ahgong and ahma's shock that i actually went down. \:
LOL!



专辑介绍
时间不会 改变 只会 证明
唐禹哲 最爱还是你
从戏剧小天王 到音乐超新星
唐禹哲用音乐发光 让全世界【爱我】
快递影像 快递思念 快递爱情 快递音乐

2007唐禹哲首张个人专辑‘爱我’首批CD加赠DVD
限量预购版独家赠品:专属歌迷的贴身抱枕套
专辑特别收录DVD内容
1.[爱我 音乐录影带]
2.[爱我MV幕前幕后大直击]
3.[分开以后MV幕前幕后大直击]

三首最高询问人气金曲
八大“终极一家”片尾曲 > 最爱还是你
中视“加油金顺”片头曲 > 吻到一公里之外 片尾曲 > 冬季恋曲

唐禹哲 的 快递爱情三部曲
[最爱还是你]-Pay-Easy广告深情主题曲
[爱我]-情人节浪漫摇滚告白曲
[爱在一起]-仿佛可以一口喝下的三分勇气 十分甜蜜
‘特别情商S.H.E中Selina的妹妹Kimi共同演唱 ’
[分开以后]-无法错过 唐式情歌最佳代表作

歌曲:
1- 最爱还是你
2-爱我
3-爱在一起
4-分开以后
5-造飞机
6-继续爱上你
7-只欠一句我爱你
8-吻到一公里之外
9-回马枪
10-冬季恋曲


haha.
唐禹哲's new album. :D
there's two cover, one in black, one in white.
i like this cover, the black one better. [:
i don't know if i should buy it. HAHAHA.
i have all the songs already! \:
urgh.

anyway, other than 最爱还是你,爱我 and 分开以后,i recommend 冬季恋曲,只欠一句我爱你 and 造飞机.
nicenice. :D


唐禹哲 - 分开以后


唐禹哲 - 爱我



okay, enjoy! :D

byebye!
:D

No comments:

I'M BLOGGING \O/////////////// ...no. just to let anyone who still even passes by this blog to know, i moved. Click. may or may not add ...