Sunday, October 19, 2008

走过跟你走过的街
难过感伤一些
有些事无法感谢
我终于了解
是我把爱弄得太完美
多完美还是会枯萎
你最后那一句再见
才让我学会
怎么放爱去飞

擦干了眼泪
我不要安慰
日子会过去才对
都是黑咖啡
苦得让我今晚不能入睡
不想活在重播的情节
你知道我想着谁
虽然梦想难免被现实打碎
I'm On My Way
活在没你的世界
回头对你说
Good-Bye

擦干了眼泪
我不要安慰
日子会过去才对
都是黑咖啡
苦得让我今晚不能入睡
不想活在重播的情节
不再跟自己责备
快乐伤悲
天亮天黑
I'm On My Way


it's a freaking sunday.
school's reopening tomorrow and i'm not looking forward to it.
it's like boring times a many million, trillion, godzillion. SUCKS.

how i wish holiday is longer than ever, or maybe never-ending. ah, in my dreams.


i have a wish now.
I WANT TO BECOME A LITTLE KID AGAIN. and then play the swing.


okay, this shall be in my wishlist, that will never come true.

No comments:

I'M BLOGGING \O/////////////// ...no. just to let anyone who still even passes by this blog to know, i moved. Click. may or may not add ...